Tävling Torsås bk

2011-04-29 - 13:09:48
Den här gången va det både jag & lilla älsklingen med & tävlade.
Jag i eetan & Älskling i tvåan.
Det gick faktiskt dåligt för oss båda.

Jezz & jag skrapade ihop 153,5p.
Cliff & husse 157p.

Allt de skrev va TEMPO...
alltså han är en vinterhund,... han blir verkligen helt slut
när det är varmt ute....

efter tävlingen va slut tog ja ut honom på planen igen...
försökte busa upp honom, men han flåsade lika mkt & va lika seg...
så det va nog det de berodde på....

det som ja kännde att vi verkligen klantade oss på
va ställandet. Han stannade, men sen när ja skulle återgå
så kom han o mötte mig halvägs. Grrr

Om vi hade fått mer än en 5a på det så hade vi klarat ett
1a-pris..... det svider ju lite! Jag vet ju att han kan det!!!!!

Men det va 8st med i ettan det va bara en som klarade ett 1-pris...
Jag o Jezz kom på en andraplats.... så vi fick ju stå på prispallen
iallafall.... fast ja hade hellre kommit sist och fått ett 1-pris :S
















Tack snälla Anette för de fina bilderna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0