VÄRMEN kommer...

2011-04-19 - 10:04:46
mmm den kommer sakta men säkert...
Ni som tittat på Jezzans film i det förra inlägget.
Såg verkligen hur loj han va!,... inte alls som han brukar!
Men det va första riktiga värmen, Jag brände mig i ansiktet
av den starka solen,...

Så på sö är nästa tävling, jag hoppas nästan att det regnar då...
iaf att det inte är någon sol!...
Min lilla Vovvsing blir ju alldeles slut...

Igår hade vi lite konditionsträning,...
Han sprang upp i slalombacken 3ggr.
Sen va han helt slut...

Idag ska vi ut när solen står som högst &
träna lite...
Ska snart börja med rutan.
Har börjat lite med "stanna" i inkallningen...
går rätt så bra...
Hoppet går också rätt så bra, måste fortf. ha bollen...
Platsliggning prövade ja i sö, efter tävlingen.
Tänkte att det va perfekt när han va lite trött.
Han låg kvar medans ja gömde mig! så det va en 10a...
apporteringen funkar inte...
Då han släpper föremålet innan han kommer till mig.
DET MÅSTE VI VERKLIGEN TRÄNA PÅ!!!!

Japp då ska man bara vänta på att lilleman vaknar
så man kan traska ut,... idag blir det nog träning nere
på puke...(om inte arga vaktmästaren är där)


men nu vilar vi en stund ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0