TRAKTORMARODÖÖÖÖREN

2011-08-17 - 12:39:12
Jaha då gjorde vi ett nytt försök igår att spåra nere på åkrana vid
C jobb... såg bra ut, vi la ut 3 spår.

Åkte tillbaka till C jobb, han skulle fixa lite med Sebbes
4-hjuling den hade gått sönder... Perfekt medans spåren
får ligga o gotta till sig!...

När vi körde tillbaka, ja tror ni inte att Traktorn som avbröt oss
sist med att börja plasta sina balar... körde runt i MITT spår
och tog upp balarna på ett släp.... DET ÄR JU INTE SANT!...
är nog inte meningen att vi ska spåra känns det som...

Jag selade på och släppte på Jezz ändå...
Första streckan gick kanon, andra kanon...tillbaka på
slutet där traktorn hade kört gick inte alls. Han villade bort sig totalt.
Ja la han i slutet och hittade mina sista 2 apporter (1+slut)
Den ena hade traktorn kört över så den låg verkligen nertryckt
i backen....

Japp så va det med det.. Undra när ja ska våga mig ut nästa gång
skulle ju vara kul att spåra ett helt spår utan att det händer nått
på vägen haha...

C o Cliff va det likadant för, där traktorn hade kört gick det inte alls.
H o Sessan va duktiga, tills vi kom ut på åkern,... då tyckte Sessan att
viltet luktade godare... haha men det va ju länge sen de spårade med henne.
Så hon va duktig!....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0