Snitslat spår el icke snitslat....

2011-12-11 - 15:36:06
Ja, det är ju frågan....
Nu har vi ju spårat lite på egen hand, då har ja fått snitslade spår.
De går inte alls bra, för ja tittar mer på snitslarna än på min duktiga
hund....

Idag va ja ute hos min lilla personliga coach (Jonny)
Han la ett spår till mig utan snitslar.
Spåret började på en viltvuxen åker. Som innehöll
spetsvinklar ( lite mer tekninskt spår)... som gick vidare
ut i skogen, sen tillbaka på åkern.
Jezz gick kanon. Han tog alla apporter utom en som jag
såg själv.Men han klarade alla vinklar jätte bra!

Så jag är super nöjd efter dagens spår! det va roligt också!...
Så nästa ggr ja gör det själv ska ja lägga ut utan snitslar....
Och lita på min hund. Man är ju lite kontrollfreak....
och vill ju inte gå vilse ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0