FredagsSpår

2011-02-21 - 10:19:10
Åkte ut till Kulla som vanligt!...
Camilla hängde på hon med.

Jonny gjorde en ny grej med oss idag...


X är Camilla o Alphas spår, det lilla strecket till höger om hennes spår.
Gick jag, alltså korsade hennes...
O är mitt o Jezzans, o det strecket till vänster om om mitt gick Camilla.
Så hon korsade vårt.

Väldigt spännande. Mitt låg i 25min. Jezz fuskade lite o genade
i vinkeln som blev av Camillas spår, o forts. en liten bit på hennes.
Men sen upptäckte han o gick tillbaka på Jonnys spår!...

Han va väldigt het. Tyckte väl det va kul med lite nytt!...
Han hade 5 apporter i spåret plus slut.
Han markerade lite dåligt idag (annars sätter han sig vid varje)
Så en missade vi (ja hittade den själv)

Men är väldigt nöjd med honom ändå, med tanke på
att vi spårade på ett kalhygge, det blåste, det va väldigt kallt o torrt.
Så svårhetsgraden va lite högre idag!








Efter man spårat o varit duktig så får man ju leka med favorit leksaken...


åh det va såååå kul!...

Camilla la ju ett blodsår till Tex också, så medans hon grejade med det så
gick ja tillbaka till Pias. Där tränade Jezz o ja lite i padocken.


hoppade över hinder,... haha 90cm vilken hopphund! ;)

Sen har vi ju lite får här på gården också... Som vi tittade lite på


väldigt intressant!...

bäää




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0