Torsdagsträning GRANÅS

2011-02-21 - 09:38:22
Äntligen kom vi iväg jag o Jezza,... har haft förhinder varje
torsdag. Men nu äntligen. Hämtade upp Camilla o Alpha sen bar det iväg.

Jezz tyckte det va mkt intressant,..hade nog lite mer koll på
alla andra än på matte ;) hihi...
Men det va ju första ggr. Vi va nog 10st i ridhuset..
Så det va lite stökigt bitvis. Men super bra träning...
Körde lite kontakt, hopp, platsliggning.....

Sammanfattat så va jag mkt nöjd med min lilla voffsing!


Jezztar äntligen apporten, tycker inte om att men tar den!
Det va det momentet Sessan o ja hade problem med ;)


Platsen,... (de andra två hade redan börjat,.. därför la ja mig en bit ifrån)

Nu får ja hoppas att vi kommer iväg nästa ggr också...
Vi ha skaffat ett Lydnads/bruksnät på Facebook...
så bra, för där kan vi planera ihop oss när vi ska träna osv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0