Hurtta

2011-01-20 - 21:53:20
vaddå hurtta kåt,... haha



fick en sele,halsband,koppel av min kära lilla älskling!...
Tycker det är så snyggt!... Jezzan blev så fin,
ser dock inte allt för lycklig ut haha, stackarn...
hoppas att han kommer att gilla sin nya spårsele iaf...
kopplet o halsbandet har vi vart ute o provgått,... det va mkt bra ;)
åhhh va fin han är nu!...

Nu vill ja bara ha hurrtas regnställ också ;)








så snyggt, vill ha... Men måste spara lite money,... DYRT!
men gjort för hundtokar som är ute i ur&skur!!!!




Postat av: Nicole

Tack så mycket, ja amstaff är en härlig ras, men två räcker gott och väl ;) Lite jobbigt med tre, tycker jag.... fast det har sin charm också..



Hurtta älskar jag, och kläder till oss ägare är grymt snygga!



2011-01-21 - 16:34:22
URL: http://nicoleochalfons.blogg.se/
Postat av: Anonym

ta väl hand om din sambo på söndag så kanske han köper det till dig

2011-01-27 - 22:33:09
Postat av: Anonym

ta väl hand om din sambo på söndag så kanske han köper det till dig

2011-01-27 - 22:34:21
Postat av: Anna

Ha ha ha !!!!



Vi kör oxå bara Hurttas grejjer på hundarna... Både halsband o selar... Sliter inte på pälsen tycker de e kanon... Aksa har ju dock en Björkis dragsele oxå när hon drar pulka:-))



Ha det bra.../ Anna

2011-03-22 - 07:49:23
Postat av: Jag Fia

jag har också en sele från björkis, som vi har för pulkadragning,... kanon!



Hurttas produkter är skit snygga och inte så farligt dyra,... har y selen på schäfern, men den åker över på sidan ibland... har en vanlig till rottisen, den ligger bra på honom... funderar på en sådan till Jezz också kanske, vi får se!....

har sett att du ställer massa ska du till nybro?

ja ska ställa på söndagen,...

MVH Fia

2011-03-31 - 16:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0