30 grader varmt

2011-06-01 - 13:06:50
Igår tog ja hundarna med mig på en promenad...
De flåsade järnet när vi hade gått ca ett kvareter bort...
Jag kännde också hur det blev blött på ryggen...
Gu va varmt!....
Men det är ju bra, jag har ju en rätt värmekännslig hund! som vi märkt...
Så ja passade på att träna lite på en gräsplätt...

inkallning... när ja ropade hit. Satt han bara kvar tittade på mig...
precis som att Kan inte du komma till mig, ja springer ju alltid till dig...
Allt va segt, JOBBIGT, så ja la av när han gjorde ställande bra.
Så vi avslutade med något possitivt...

På kvällen sen cyklade vi ner till bruks. Tittade på när Hanna körde agillity
med Sessan... de är så duktiga!...

Sen körde ja lite lydnad med Sessan & Jezz. det va kul, Sessan va verkligen på G.
Jezz va fortf lika tråkig! han hade väl inte återhämtat sig av värmen...
Inkallningen skiter han verkligen i!... Grrrr...

när vi cyklar hem tog det nog 2 timmar innan han slutade flås/flämta
han lät som ett ånglok!.... så det är nog värmen...

Körde "rutan" det gick bra iaf... o 2ans hopp....
Ska tävla på fredag... sista ettan hoppas jag!
sen ska vi ta itu med 2an...

sen apellen i september!....wiihooow...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0