Kulla spår...

2011-06-01 - 12:59:12
Fredag som vanligt va vi ute o spårade...
Det va bara jag o Jezzan o Jonny då...
Medans ha la ut det så gick vi o tränade lite,...
Inkallming,ställande,läggande. Funkade bra utom
ingången på inkallningen... han sprang långt bakom.

Sen va ja ju tvungen att fula mig lite.
Klättrade upp i ett älgtorn... haha det gillade inte min lilla
vovve, han sprang runt,runt sen efter ett tag försökte han
klättra upp han med. Då sa ja till honom.
(onödigt att bryta menen innan vi spårat)...



SPÅRET...
vi började i solsken med kraftig blåst, som övergick i ösregn...
Men det beröde inte min lilla duktiga vovvsing...
Han gick som en klocka, markerade apporterna dåligt på slutet.
Jag såg det, men en som inte vet hade inte sett det!...
Han snurrade lite vid en spetsvinkel... men inget att klaga mkt på.
Det va nog den bästa gången!... Så sjukt nöjd över min lilla pärla!
PUSS på dig sötnos.... ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0