Nybro BK 3/6

2011-06-08 - 09:00:15
Jaha då va det tävling igen, min sista tänkte ju jag!....
Men så tänkte inte Jezz... Det va för varmt (vekling)

1.PLATSLIGGNING 10p
2.TANDVISNING 10p
3.LINFÖRHET 8p (ss, går tätt)
4.LÄGGANDE U GÅNG 0p (lägger sig ej)
5.INKALLNING 7p (tempo)
6.STÄLLANDE U GÅNG 9p (ligger tätt på)
7.APPORTERING 9p (nosar,slickar)
8.HOPP ÖVER HINDER 8,5p (tempo,avslut)
9 HELHETSINTRYCK 7,5p

SUMMA: 153,5p
ett 2-pris BUuuUuuhuhHuuuuu

Det värsta är att, ja sneglade lite bakåt o såg att han inte la sig ner...
Om ja hade vart lite kvickare i tankevärksamheten....så kunde ja
vänt mig om o sagt LIGG en gång till.... då hade ja fått DK & med lite
tur 5p som blir x2 alltså 10...alltså 163,5 alltså ett 1-pris åhhhhhhh
JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ MIG SJÄLV!!!!!!!!!.....

Jaha men nu vet jag att jag sa att ja bara skulle köra denna med
sen skita idet... men nu vill ja ha mitt LP.... så nästa tävling blir nog den
3/7 i Kalmar.... DÅ JÄKLAR...

men det är ju det här som är "bra" man lär sig av sina misstag!...
Tänk om vi bara hade tävlat 3ggr blivit uppflyttade då hade vi kunnat
vara i 3an nu... bättre att nöta lite, så både han o jag får lite tävlingserfarenhet...
Det behöver vi ;) haha...

Men det hade inte gjort nått om det vore lite mer krut i honom....
Även att det är varmt! Jag är väl inte tillräckligt rolig!?!?!???....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0