UTSÄLLNING NYBRO 19/5-11

2011-05-19 - 11:57:21
En härlig dag,... som tur va så slapp vi regnet som
hängde över oss hela tiden....



Jag skulle ställa Jezz först,... sen Cliff sen Sessan. Allt va uträknat
i minsta detalj,... så det va ungefär en timme mellan alla... PERFA...
När Jezz äntligen va klar,.. så började stressen släppa... tänkte att det
krockar ju säkert inte då ;)...
Men när vi håller på med Cliff så kommer det förbi en domare från ring 4a
(Sessans ring) Han börjar prata & frågar varför hon inte ställdes...
Jo men hon ska ställas sen!,... i ring 4a... "nää sa domaren, den ringen är avslutad.
Vi va färdiga för en halvtimme sen..." NOOOOOO ja missade... F U C K....
va irriterad ja blev!.....

Men snäll som han va gjorde han en liten utläggning än då...
Hon va en fin tik med fint feminint huvud.
Bra steg, lite dåliga vinklar bak (som vi redan vet)
Lite för tung (alltså lite överviktig).... men annars en trevlig liten tjej..

Så nu har jag anmält Sessan & mig till utställningen i kalmar i Juni....
för lite revanch. Då ska ja bara ha Sessan med mig!...


Uppfödarklass...


jag & Cliffan


Hanna & Sessan (barn med hund)


Nettan & Lukas kom ner o tittade till oss....


Sebbe-bus han va jätte duktig hela dagen (tur han fck Lukas att busa lite med i slutet)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0