ANETTE ELGÈRUS

2011-10-04 - 22:20:41
Världens goaste uppfödare. Japp det har jag!...

fick ett sms av henne häromdagen, sa att hon ville ge mig en sak...
(Jag hoppades ju på en liten svart schäfervalp haha)
Nä skämt åt sidor,... men eftersom ja är så nyfiken kunde ja
inte sluta tänka på det!...

Idag kom hon in i butiken när ja jobbade i kalmar och gav mig



Den här fin-fina bucklan. Plus en ryggsäck (royal canin)
För hon tyckte att vi varit så duktiga detta år...
*Fixat LP1
*Korning
*Appellen med uppflyttning till Lägre

Nu har Jezz & jag mkt att leva upp till 2012...
Men det ska inte va nått hinder med denna underba vovvsing! ;)

TACK så jätte MYCKET Anette. De värmde verkligen!!!

Postat av: Anette

Hejsvejs! Jag tycker ni har kämpat väl för den bucklan :) kramiz

2011-10-07 - 22:52:57
URL: http://www.thunderdust.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0