SPÅR i SLÄTTINGEBYGD

2011-10-23 - 19:16:15
Det va Berth med fru. Jag & C med barn...

Berth la mitt spår och ja la hans...

När vi väl skulle ta spåren så gick Jezz ut skit bra.
Tog första apporten skit bra. Sen började han vimsa...
VIMSA han som alltid är klockren... :(

Gick tillbaka och dit ja ja visste att han hade det.
Släppte på igen men han gick fram en halvmeter
sen gjorde en lov blev låg och ville tillbaka hem...
Han gjorde så 2ggr. Då gav ja upp...
Skyller det på vildsvinen?!?!?!:......

Han har aldrig betet sig så.... hmmm...

Berth va inte så nöjd med sitt spår, så vi gick ut
och släppte på Ewilld på Jezzans spår....



han tog resten av spåret!...



Em så gick jag ner till lekparken, körde lite lydnad med
Jezz. Det gick jätte bra..
SÅ NU ÄR JAG GLAD IGEN!!!....

Får vi ta nya tag i spåret...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0