To träning i högklckat....

2011-10-27 - 22:30:16
Plus poäng i kanten kanske... haha

Jag stängde butiken idag. Så ja skulle köra direkt ner
till bruks efter jobbet. Möta upp C o barnen...
Han hade tagit med sig hundarna....

Jag behövde ett regnställ. Så innan ja började idag
sprang jag iväg och köpte ett jätte fint svart DIDRIKSONS 1913



perfekt slapp ja ta med mig kläder, kunde ja hoppa i det när
ja slutat o sen ner till klubben.... förutom en sak...
När ja skulle ta på mig kläderna så glömde ja ju att jag hade
helt fel skor!.... haha...


Så jag hade mitt regn/överdragställo dessa skor haha...
Jätte praktiskt!...

de såg nog rätt roligt ut när ja trippade omkring där ute på planen
med Jezz....

Det gick sådär idag... inte såfokuserad när man har barnen med sig ;)
Men platsliggningen idag gick bra,(ja gick o gömde mig...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0