SPÅR...

2011-09-13 - 12:31:44
åkte ut till Kulla idag, till Jonny...
Spårade med Jezz....

medans han la ut spåret så plockade ja svamp till honom
haha... gu va mkt svamp det finns alltså! ja äter inte det
själv men det är kul att plocka...

SPÅRET....
Han va så duktig min lilla hund... ja trodde att spåret
gick åt en hållet, Men Jezz envisades åt andra...
MAN SKA LITA PÅ SIN HUND ;)
för mkt riktigt så hade han ju rätt IGEN...haha
man kan aldrig lite på Jonny...

Sen kom vi tillbaka till spårets "mitt" där han snurrade
lite,... nu förstår jag varför, Jonny hade korsat spåret.
Men Jezz tog det, det va lite snurr först innan han fick upp det...
Men han är duktig!

Alltid lika kul med Jonnys spår....

Alla kör ju med snitslar, Men Jonny har lärt mig spåra utan
och det är jag så glad över!... Jag lär mig läsa hunden, titta
i backen efter fotspår. Ja man spårar på ett helt annat sett!
Annars tittar man bara vart den andra snitslen är, så glömmer
man att läsa hunden osv... (blir jobbigt på tävling sen
när det inte finns några snitslar)...TACK JONNY du är BÄST!...




SPÅRNINGEN haha...
6apportet plus slut.... han tog alla!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0