19 AUGUSTI...hösten lurar runt hörnet,...

åh vart tog sommaren vägen?.... känns inte som det vart nån riktig härlig sommar, "det va bättre förr" komentaren passar bra här!... eller va det för att man va så lite o tyckte 2dagar känndes som ett halv år?... hrmm ja vet inte...

har en lite kolega på jobbet som är sjukskriven (stackarn),... men ist. för att sätta in nån får en annan jobba dubbelt. Det känns nu!... det är precis som kroppen ställer in sig på de vanliga tiderna, sen när de blir ändring känner man av det direkt!...

Igår va vi på crossbanan. Sebbe körde 4hjuling. Han är riktigt duktig nu! han går från klarhet till klarhet! Min lilla pojk! tillslut va han så trött så han nästan somnade på den,... då åkte vi hem ;)
Frida o Mattias kom förbi en sväng, trevligt. de hade köpt en liten present till honom. så söta!...
tom lilla ja fick en liten grej,.... TACK!

Nu är det bara 2 dagar kvar på denna arbetsv. Känns gutt....C åker på fre. Så då blir det lugna helgen ;) he he he
näää Sebbe o ja ska ju på kräftskiva på lö. På sö skulle vi ju till Cecilia. ska bli kul att åka o hälsa på alla små bebisar!.. FARLIGT FARLIGT!....

Fick reda på att min lilla "boss" har skickat mig o en till från jobbet. På mässa den 3sept. Åhhh hoppas att det blir tåg, kommer att bli så åk-sjuk annars... Chark & Ost-mässa,... ska bli gott ;)
blir nog trevligt!,... så nästa v. blir bara 2 arbetsdagar! gutt! Må o On... sem fre... NIIIICE...

Igårkväll kollade ja o min lilla darling på Wallander-Tjuven... sådär faktiskt, inte den bästa av dem! Lite seg. Men annars tycker ja alltid att sv. Kriminalare är bra!

Sitter o väntar på att han ska komma hem med pizza :P ....mmm så ska vi titta på confessions of a shopaholic.. den kan nog va bra, kommer nog att tänka på en viss liten vän därute!.... ;) he he he

"vart tog vägen, vägen, är den på åkern o åker"? ha ha ha "citat" från min lilla syster ;) ( försökte lära sebbe att säga det, men det gick inte så bra!) NU kommer maten! GÖTT

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag ska berätta vart sommaren tog vägen....den målade du bort :))

Vad är det för vän du ha som är schoppoholic??? ;)Känner jag henne??

2009-08-20 @ 14:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0