KALAS

Nu har man kommit in i vardan igen, jobb, jobb o lite jobb till,...
så man har inte så mycket tid över till att sitta här,... ;)

Men min lilla pojk har ju fyllt hela 3 år nu,.. Bästa presenten va väl 4-hjulingen,...
guu va han kör, blir bara värre från dag till dag!....



Han fick mycket fint, som kläder, leksaker, ett litet tält med "cars" på,...
Sen den här fina tårtan,... som lilla Johanna gjorde åt han TACK den va väldigt uppskattad...

Själv fick jag också mycket fina presenter,... En el-tand-borste, Öronhängen som va små rosetter,
parfym, pion-buske, en häst *ler*,... m.m.

Sen av min lilla mamma fick ja en CYKEL-ljusblå med blommor på, så himla fin!,..
tänkte ja skulle prov cykla till jobbet imån om ja orkar ;) ......



 
                                                      MOTORCYKEL...

Frida & Mattias kom på besök idag, mycket trevligt,.. bjöd på lite smt, som va över efter kalaset...
Efter det så frågade ja om vi fick låna r1an,...
C o ja åkte en runda, åh gu va gutt det va,... så härligt, sån frihet att bara gasa iväg,... (ja åkte bara)...
Ja får nöja mig med att köra mammas än så länge, o tur är väl det!....



Till helgen bär det av till Tranås, då Cliffen ska debutera sin första apell-klass,
ska bli mysigt med en liten utflykt, hela familjen i husvag!... GUTT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0