Lördag=Speedway :(

Nu sitter båda mina små killar klistrade framför tvn Speedwayen,... hur kan man tycka det är roligt?... ja ja smaken är som baken,... själv har ja städat lite, kommer ju ett gäng kvantum-tjejer imån. Inte nog med att man träffar dem på jobbet varje dag. Nu ska man träffa dem hemma också ;) HE HE HE Skojar bara, det ska bli såååå trevligt!

Jobbat idag då!.....låååångtråkigt. Men vi va ett glatt gäng så det gick bra ändå!... hände inget spec. La till lite roliga komentarer i citat-pärmen,... lite "inside-fun"... de finns en del roliga komentarer man stöter på under dagagarna bakom chark-disken,... de skriver vi upp i en pärm...

"den här är rätt skön att ta på" säger jag om en grönpeppar salami... he he lät kul då ;)

Christoffer fick två tanter häromdagen, då den ena säger till den andra
"åhh vilken söt kille som vi blir expierade av"
den andra säger
"åhh va synd att ja ser så dåligt"....

Visst ni som läser det kankse inte tycker att vår humor är på topp men det är faktiskt väldigt kul!

Tobias sålde en bit onsala korv. då säger kunden
"skär av snoppen också"
nae, AJ svarar han då,... he he...

Ja nog om mitt super roliga jobb...
Vi va ute o cyklade hela lilla familjen, i regnet, det va rätt så mysigt, men gu va kallt! känns som hösten har börjat komma! Lite för dåligt med sol tycker jag allt. Utomlands vågar man ju inte fara för då kankse man åker på Svininfluensan.....
Och det vill man ju inte åka på, för då ser man ju ut såhär sen. Det vill man ju inte *LER*



Nähäpp, nu är ja allt lite utråkad,...
får väl lägga mig o kolla på den där förbaskade speedwayen,...
eller sitter ja kvar o surfar runt ;) 
Ska till Blekingen imån med, så det är fullt upp nu. Nästa helg blir det Ica-partaj-kräftskiva, på lö. Cecilia på sö. C o Cliffen är iväg på kosta-lägret(spår)....Nästa helg igen så jobbar jag, nästa igen åker vi till böda på fre till sö.

Sen är det nog Julafton ;) .... undra vart vi ska fira iår... hmmm. Tåls att fundera på.

Börjar bli hungrig känner jag med, en Rhodos från Nybro Kebaben skulle jäkligt bra nu...
usch nu sitter ja ju o pratar med mig själv. Nä nu måste ja sluta,...
Surfa vidare,.... se om ja hittar nått kul höpp höpp!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0