Nobellfest javisst!..... ;)

Mamma brukar ju dra ihop ett gäng o hitta på diverse saker,.... de är ett litet gäng som brukar samlas,...
om det inte är maskerad är det nått annat,... den här ggr va det Nobellmiddag. Jag o Kim fick "äran" att servera hela kvällen,... och va så trevliga som möjligt he he he...

så först drog vi på oss finklänningar och gick runt o bjöd på skumpa den va super god ;)...
som servitris har man fördelen att provsmaka allt i köket,... och dricka slattarna från glasen he he he



här laddar Kimsan o Ja upp för förätten,...
då bjöd vi på advocado paj med kräftskjärtar, tomat och ett gräslöksstrå...




FÖRRÄTTEN



VARMRÄTTEN 
- fasean, med potatismuffins, äppelbit med gelé, sallad med en varm dressing



potatismuffins, som serverades till varmrätten



EFTERRÄTTEN
Helenas egna cheescake








Min kära lilla Mor, som ja diskuterar med, till vänster har vi Inga & Arne



Håkan bråkan, han fick alla 3sorter i ett glas... he he he



Marie, Nonne och Helena...



Hela gänget,...


JAG O MIN MARKO....










Jag o bäst bästaste Kim tjänade iaf en liten slant var...
vet att du inte gillar det här kortet. MEN jag tycker du är jätte söt
och det är det som räknas

TACK O HEJ!!!!


Kommentarer
Postat av: miamamma

Ja, ni var så fina och otroligt duktiga! Tack!

Love you!

2009-12-13 @ 22:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0