Lyckliga dagar!

Började i lö,... ja va ute o red wiiii,... fick rida tant Doran o en liten D-ponny (Mulle), tjejen som hjälper Pia med hästarna... han va trevlig,... dock lite lite seg ;) he he....

Sen har ja ridit varje dag tills idag (ti) så förbannat kul!,... det är nog det roligaste som finns att få sitta där uppe. o njuta av hästdoften, komma ut i skogen...


           MULLE & JA

 
         TANT DORAN som ja rider när ja är där ute

Idag hade ja med både Sessan o Cliff. Va ute i skogen o cyklade en härlig runda,...

red även Trazy idag, hon har vart en favorit länge!,... kom tillomed ihåg när vi va o hämtade henne...

Tyckte att hon va så fin, det är hon fortf,... men hon har vart lite halt osv... så hon har inte blivit såld (tur)
för min skull, kankse inte för Pia,... hade ja haft råd så hade ja köpt henne ;) .....
fast då hade ja nog fått leta ny bostad,... för då hade C slängt ut mig.... =(

mamma min lilla ängel, har varit barnvakt de här dagarna så jag har kunnat komma ut o rida.. TACK DU ÄR BÄST!
när ja kom hem så åkte vi till äventyrsbadet i Kalmar,.. mamma har även haft Emilia... så alla 4a åkte iväg o badade...
Det va mysigt,.. förutom att de va en liten ungj-vel som spytt i vattnet, så det va inte så trevligt,... men det försvan efter ett tag,... så vi får se om vi blir sjuka?!....

Igår tog vi med Sebbe o Milla till 4h-gården, kollade på djuren,.. skönt när man kan göra lite utflykter. Då hela semestern gick åt att måla huset!...

Näpp nu ska ja njuta vidare av min träningsverk,... längtar tills nästa ridpass!....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, vi har verkligen haft mysigt! Och mina barnbarn är underbara!

2009-07-29 @ 20:39:56
Postat av: Joakim.

HOPPLA POLLE!! =D

2009-07-29 @ 21:36:17
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: tove - in a wild girl´s heart

aww. va mysigt" sålde min häst nyligen, men man saknar det :[ <3



jag deltar i en tävling med en bild på min hund just nu och undrar om du skulle kunna rösta på mig? :)

gå gärna in och rösta på mig i tävlingen. min bild är nummer 5. http://josefingrahn.blogg.se/index.html

2009-07-29 @ 21:37:03
URL: http://tovelantz.blogg.se/
Postat av: amanda

Fin blogg du har,

jätte fina hästar!

Själv rider jag, några gånger i veckan på en häst jag hjälpter till med :)



kram,

2009-07-29 @ 21:41:43
URL: http://jagamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0