MÄRKLIGA DRÖM.....va betyder det?

Jag är en sådandär människa som kommer ihåg alla mina drömmar, när ja vaknar på morgonen.
Det va alltid ett nöje vid frukostbordet när man va liten o berättade för mamma.....

Inatt drömde jag att vi va nere i Kroatien i Nona o Nonos hus,... vi va nere vid vattnet (som låg bara ett stenkast från huset, fast det gör det inte igentligen)... men iaf. Vi va i o badade o det va så varmt o skönt.. när vi hade gått upp såg vi en stor haj komma, mot de andra som badade. Ja kom ihåg att ja blev helt chokad. ja va ju i där nyss.... beslöt mig för att aldrig mer bada där!....trodde de hade sådanadär nät. Sen efter hajen simmat runt "hoppade" den upp ur vattnet o o slängde sig ner igen o gjorde värsta "sidplasket" sen försvan den....

Vi satt under en palm,... pratade om hajen, då kom det upp nått ur vattnet?! först såg ja inte men när den kom mot mig såg ja att det va en stor tiger,... den hade typ en "husse" med sig,.... Han frågade om ja ville klappa... va tveksam först. sen tänkte ja det är lika bra annars ångrar ja mig... så tigern hoppade på mig so låg på hela mig, slickade mig i ansiktet... o små naffsade mig i händerna,.... sen sa ja till hussen att ta bort den. Då ja kännde att den började bli lite mer hårdhänt?!.....

Sen ringde ja till mamma o berättade allt,... hon blev helt chockad av hajen,...sen sa jag att jag hade hört att de hade sett en krokodil också, men den såg inte ja själv?!?!...

Helt plötsligt va ja hemma igen, va på fest på Dr. Sanbergsg. Med Fia... några killar som ja inte vet vilka de va?!... den ena smörjde in smör i mitt hår?... ja jag vet helt sjukt....
sen gick ja över gatan,... skulle sova i en lägenhet,... där mötte ja kvantumgänget, som också skulle sova där,....

Sen vaknade jag!.... Nu har ja läst min "drömtydabok"....
och så här tolkade ja den,...

Det stod inget om just HAJAR i boken så ja läste under FISKAR:
Står för de outvecklade talanger som vilar djupt nere i det undermedvetna. att drömma om fiskar symboliserar alltså att man börjar bli alltmer medveten om sina djupaste kännslor?!?!?!....

TIGER:
Tigrar är vackra o mäktiga djur, så om man drömmer att själv är en tiger, betyder det att de är ruter ien.
att man har massor med energi och viljestyrka att få saker gjorda,...
Men om man drömmer att man blir jagad av en tiger, betyder det att man är rädd för något i verkliga livet.

(Eftersom ja kelade med tigern, så vägar ja ta mig en mina problem då el?......)

KROKODIL:
är inte bra att drömma om eftersom vi accocierar de djuren med lögn o hyckleri....
Tänk på "krokodiltårar" som betyder att man låtsas vara ledsen, fast man inte är det,...
Är det du eller någon annan som är krokodilen? Då förstår man drömmen?!...

(Hrmm den va klurig, drömde ju bara att någon hade sett den,... alltså kankse någon fejkar att
vara ledsen,.... hmmm tåls att tänka på)

SKROCK FULL? JAG?!!!!!,.....ehhh Lite kankse. går inte under stegar, spottar när ja ser svartakatter,...osv...

                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0