SATANS ORÄTTVIST!

Vi tjejer vi har ta mig fan allt!,... jobbigt i tonåren, vi ska raka oss, vi ska alltid lukta gott, vi ska alltid piffa till oss, noppa ögonbryna, vi bär oföder barn, vi har MENS, o en satans värk!,... sen när det är över ja då kommer vi in i klimakteriet.
O va har killarna som är jobbigt?,... just det inget, det gör inget om de inte rakar sig. För det är ok att ha skägg?!,... om de luktar,.. nä då är det bara manligt el?.. *URK*....

åhhhhh denna dag har vart en pina!....

ni måste gå in o kolla på en häftig blogg!,...www.micromiss.blogg.se  det är riktig coolt att man kan va så duktig, o sminka sig så!,...

Nu ska vi till C päron o äta lite, sen ska ja hem o lägga mig i min sköna säng! o tycka synd om mig!,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0