Tisdag 21/7

Idag va jag uppe i Risse, tittade på när Pia red lektion. Riktigt kul,... det är ju inte att man blir sugen ;)
Åhhh va ja saknar det!... Men ja får väl börja skutta runt lite på Doran. Några dar i v. ska bara försöka
övertala min lilla C, att det är ok... det är ju inte så populärt, att åka iväg på kvällarna....
Men kul är det!...

Varit ute på tre långpromenader med doggsen, idag har det skött sig helt perfekt. Riktigt behagligt att vara ute o gå!
Sessan o ja tränade lite upp på gräsplanen (ridskolan)... Hon tyckte det va lite obehaglit först. Men sen gick det bra!
Gillar inte hästarna,... :S

Nu ska ja häva mig i soffan,... sovmorgon, börjar inte förrän 13... skönt! fast det hade ju vart bättre om man vart ledig...

       åhhhh, min lilla häst!            
får börja igen när Sebbe är lite större! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0