1/6 Måndag

Idag har ja vart o kollat tuttarna,... och det gick bra, alla har sagt att mammografin gör så ont?! men det va inte så farligt!
Det som gjorde ont va när de körde in sprutan,.... *snyft* givetvis stack han ju fel först, så han stack en gång till sen,...

Så nu är det bara att vänta på provsvaren. Men både mammografin o ultraljudet såg bra ut. Så de trodde inte att det skulle va någon fara!... *puh* ja som trodde att mitt ena "myggbett" skulle ryka. Är glad för de små jag har ;)

Tack till min underbara lilla sambo!!!
som varit så snäll, o gullig!... Idag efter besöket. Så åkte vi o hämtade mat. Sen satte vi oss bakom slottet vid stranden o mös!... Åhh det va så härligt. Helt själva, nästan så man blev lite nykär!.. Man är alltid van att antingen ha Sebbe som springer runt eller 2 hundar!.... så man får verkligen ta vara på tillfällena som gers!

Imorgon är det Linnealunken, då ska vi ställa upp. Jag & Sessan,... då trär vi på oss de röda trikåerna ;)  ha ha

Och på onsdag är det KM,... måste slå Husse o Cliff!... men det ser mörkt ut som vanligt!... de är för bra helt enkelt...
Hon måste få upp mer glöd/tempo....

Nu ska ja nog lägga mig. Med mitt ömma bröst..

TACK till alla er som har stöttat o tänkt på mig idag! Älskar er underbara vänner!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0