31/5 MORSDAG

Morsdag,.... fick en mysig frukost av min familj, med nybakta frallor...En blomma, triss o djungelvrål mmmmmm...

Sen begav vi oss in till Kalmar för att titta på Emil o Ludde,... de skrapade ihop till ca165p (kom inte ihåg) med det räckte för att bli uppflyttad till klass III... GRATTIS

På hemvägen därifrån stannade vi till hos Emma & Martin. Sebbe o Ludde busade på so tusan. Gu va de leker. Så roligt. Han leker inte så bra med någon,... (förutom på dagis då).....

C o Sebbe va bjudna till Räffsarevägen,... o jag till min lilla mor. Så Sara o ja o mammsen åkte in till kalmar.
Först till slottet för Nathalie gick på balen, hon va så fin!... (kort kommer)...
Efter vi "vinkat" av henne så åkte vi till Ming Palace.
Sara hade tjatat på mig att vi skulle drick nått starkare än Loka... så ja tänkte att en Carlsberg Hoff hade varit gutt.
Servitören kom in. Jag beställde och sa att ja ville ha en öl till det.... -har do leg? -ähhh nää ja tar en Loka då ;) ha ha ha
mamma blev irriterade o sa- men herregud det är min dotter o hon är 26år...-ja ja regler är regler....

Saras tur att beställa, hon visade snällt upp legget,...o beställde en Hoff... mamma- ja o hon är lilla syster. Servitören blev mer o mer irriterad,... men frågar vad mamma vill ha. -Loka, vill du ha leg på det med?....
Han vände sig om o sen pratade han högt o tydligt med sina kompisar bakom disken,... usch undra va vi fick i maten...
ha ha, men gott va det! och Jätte trevligt!...

sen när vi va mätta o belåtna gick vi en runda på kalmars gator,... inte så livat, men det va ju sö också... några fylle drägg satt det ju. Men det är inget att hänga i julgranen precis ;)....

På väg hem stannade vi till hos Miche-Piche, hon skulle precis in i duschen,...
Hon har det så mysigt i sin lilla "apartment!"...

Ja körde bilen hem sen, mammas bil går rätt bra faktiskt,  Sara o jag sjöng el. Skrek-sjöng hela vägen hem. Skit kul! precis som förr i tiden!....GÖTT!....

Tjupp Tjupp

Kommentarer
Postat av: Gabbe

se det som en komplimang,still going young=)

2009-06-02 @ 14:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0