3/6 Onsdag,... Greys o KM

Idag va det upp tidigt. Hade bytt med en kompis på jobbet. så det blev förm. ist för em/kväll. Så jag kunde vara med på KMet.... När jag jobbade så ringde Fru Helena. Calle skulle på arbetsintervju här i Nybban. Så hon undrade om hon kunde komma förbi en stund,... Typiskt att ja skulle jobba,... Men de han med att komma förbi en runda efter. En liten snabb versit,... men bättre än inget! Hon är så FIN i sin lilla mage! o Calle ser lyckligare ut en nånsin!...


Sen var det ju dags för den stora dagen nere på klubben! Alla va där. (nästan) Både Lydnad o agility folket!... Vi fick va på nedre plan o tävla. Här kommer en mängd kort på alla,....(kankse har missat nån. Men va ju tvungen att förbereda Sessan lite, hade lite pepp talk på parkeringen ;)......)


Max & William LP III        Christian & Cliff LPII första ggr.


Nelson & Tina         Malins Brud         Berths Hero

Golden                    Jag & Sessan LP I           Ställande under gång
 

Matilda & Rut LP I. (ska tävla i mönsterås på Lö) LYCKA TILL


Jessica & Tom                Camillas Daniel             Malin LPI ,Tandvisning


Sen har vi då resultat på 2009 Klubbmästerskap i Lydnad.....



1a Johanna
2a Monika H
3a Jag o SESSAN
Wohoow,... fan va glad ja blev!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0