För jag har tagit studenten,.....FREDAG 5/6

Studenten,... nu är det 7års sen. Man gick ner från scenen... herregud va tiden går fort när man har kul :)
Nu va det Minsta syster yster som gick ut. Den tuffaste av oss alla... Hon gick EC.. 3 år med bara killar... fast det hade jag nog trivts i.. ;) he he....

Mycket trevligt kalas. Tänkte ja skulle hinna ner till utsläppet. Tidsoptimist som ja är...
Slutade 14. utsläppet va kl 13. kalaset började 15. Vi anlände kl 15,30... som vanligt lite sen.
Men va brukar de säga?.. jo fint folk kommer alltid sent he he he

här kommer lite bilder... Bilder är alltid roligt. än massa text!

   



   

   

  

   

   

Och Kul va det!... här vet vi hur man firar studenten!
Först va det ja o Miche-Piche som yrade runt i staden.
3 År senare Lilla Sara... som gjorde både balen o studenten ORDENTLIGT! ;)
Sen nu lilla Nathalie!....
Nästa ggr blir det Sebbe... he he he

Kommentarer
Postat av: sara lill siss

kan inte du maila över lite bilder från nattas student hade ju inte min kamera med mig... puss

2009-06-09 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0