Måndag "Rockdrottningen"

Igår (må) satt jag o skrev ett jätte långt inlägg,... sen vet ja inte vad som hände, men det uppdaterades inte
*grrr* blir så arg,... så då sket ja i att!

Men kort sammanfattat,.....

*Jobbade först,... hämtade Sebbe på dagis.
*Åkte till C jobb. Hämtade hundarna
*Åkte förbi Nettan, (skulle hämta min kläder som vi beställt)

Det va då jag fick mig ett gott skratt! Rockringarnas drottning,... hi hi hi


Hade beställt en bikini o en typ "kofta"...
Vet inte vad som hände med min kropp när ja fick på mig bikini trosan,..
fick typ dubbelskinka,... o sen nått häng över kanten på sidan???... Kallas tydlingen
"kärlekshantag"?!...  ;) hrmm konstigt, det har ju inte vart där förut?!....
måste nog ta tag i den där träningen nu. Om man ska va "fit for fight" till beachen 2009...

Men med tanke på att jag har semester om 1,5 v... så ser det rätt mörkt ut. Äh spelar ingen
roll ändå... För vi bor i Sverige... Molnen o regnets rike!....

På kvällen åkte vi ut till svartbäcksmåla. Vi la ut 2 "upptags spår" var. (alltså träna upptaget på
själva spåret) C la ut till Sessan o Ja till Cliff.
Sessan va jätte duktig!.. tog båda 2. Cliff bakspårade på första. o struntade i det andra. INTE BRA...

Men en possitiv sak, Vi gynnade knott-odlingen i svartbäcksmåla iaf. Nu har de ätit sig mätta för en hel mån!
För fy tusan va knott!... Sebbe stackarna såg ut som han fått vattkopperna igen. Skojar inte om han har ca 20 bett
i ansiktet,....

Så nu fick ja nog med det viktigaste... förutom att igår va en sådandär tråkigt-trist-sura-dag!....

Tjupp Tjupp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0