Sö 7/6

Idag va ja ännu tröttare när klock-helvetet ringde... VILL HA SOV MORGON...
Jobbade bara 3timmar med ändå. Måste ju ändå gå upp....

Idag va det avslutning nere på klubben. Väldigt trevligt. Lite sorgligt samtidigt.
Nu blir det inga fler kurser, nu är vi klara... usch.
Innan hade man man nått att gå till. Som man va tvungen att träna till.
Nu känns det som att man kankse kommer att skjuta lite på träningen....
Får försöka ta mig i kragen!....

Kommer att sakna lilla Bertha... he he

När vi körde därifrån. Kom det 2 motorcyklar.. som körde lite fram o tillbaka...
 Oj va sugen ja blev! Ringde mamma o frågade om ja fick köra lite!...

Så blev det. Både ja o C körde,... o lilla Sebbe fick åka. När pappa gasade sken han som solen.
Det va såååå "OLIGT"!....

Måste ta mig i kragen där med... men har kankse raggat tag i Fian nu som kan övningsköra med mig.
Lite lättare,... så slipper mamma o Örjan följa med hela tiden. Måste bara träna på att broms lite hårdare,
o fortare!... Sen ska ja göra gatorna osäkra... så håll er inne gott folk!....




Nu ska ja lägga mig,.. För klock-helvetet ringer imån kl 05,00 *grrr*
Tyvärr kommer den ringa tidigt hela v. Men då har ja ju kvällarna hemma....
Men ja älskar att sova,... särskillt på monarna....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0