NEW TATTOOO

Nu har ja gjort det igen,... fast det va 1 v. sen... tattuerade mig
och ja älskar den, den är så jaaa ;)

 en ängel o djävul som håller om varandra... har den på benet.



Kimsan o ja va på gymmet i må, körde gärnet!,.... vi började med lite redbull banan o mini morötter... (fikade i bilen)


Kim lite porrig i "the legpress" 90kg gooo girl! sen slut efter magpressen ;) ja sen jag då efter en redbull ;) ha ha

men det är ju tur att man kan ha lite kul på gymmet med!!!.... du o ja kim,.... du o ja fia..... ;)

så,  det här är mina dagar, om ja inte jobbar så är ja på gymmet, o inte på gymmet så tattuerar ja mig o inte tattuera mig, så är ja med lilla familjen ;P .....
vilket "onderbart" liv,....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0