OJ Va länge sen

mmm nu va det ett bra tag sen som jag skrev,... har hänt så mycket...
men inget roligt,... eller lite kul har vi ju haft ;)
lägger upp lite bilder ist...
                                                                                                                                                                              









vi har målat om i köket o hallen, Sebbe va jätte duktig;)


Vi va på Leoslekland i kalmar, det va skit kul!


Sebbe o ja åker,... fort gick det! försökte stanna farten lite,
så mitt smarto toga tag i räcket o brännde mig som fasen...


undra vem som tyckte det va roligast,... jag el Sebbe ;)


Cliffen poserar ute i skogen (slättingebygd)


bushundarna,...


Min älskling JEZZ


jag o pojkarna, vi sitter ute på en av mina gamla åkrar


Jag o lilla Jezzy


Platsliggning, gick riktigt bra faktiskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0