Shopping... ;) me like

Kimsan o ja har ju spanat in nya MODE huset i kalmar,...
Tur att ja hade med mig Kimsan. För i slutet va ja som en magnet in i
alla butiker,... Nej Fia, Det räcker. Tack Kim, vte inte hur det hade slutat annars,...

Ja köpte iaf en ny jacka, klänning, stövlar, leggings, linnen, skor, m.m.

   

Igår va ja o handlade en lite varmare jacka,.. sååå fiiin!!!
Kim o ja drog o solade lite med, så skönt!,... behövs lite färg i höstmökret!



fast min är typ jeans-färgad,... lite gråblå, skit snygg o päls på kragen,...(kan tas bort)



Sebbe jag o mamma va på Dolce vita o fikade det va jätte mysigt,...
va lungt o skönt ända tills Sebbe höll på att spilla ut sin kola över hela honom o
mig... mamma rädda hans kolaglas o spilde ut sitt varma the över sig själv o Sebbe ;)
he he he... typiskt, som tur va hade mamma köpt Sebbe ett par nya byxor.
Som vi kunde byta till ;) ..... "mammor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0