Födelsedagslunch

Klockan 12 hade ja bjudit hem pappsen o Cotto på lite lunch.
De ville komma hit o gratta mig!,...
Så jag bjöd på riktig god husman idag
pannbiffar med kokt potatis/morötter och gräddsås (lingonsylt)
Det gick hem!,... Min lilla Älskling kom också hem en runda!
Så mysigt...

Fick jätte fina presenter!

detta silverhalsvand utav mina pojkar. Sebbe valde det ;)
massa små hjärtan i... ♥


Sen fick ja en spårlina utav darlingen,... (han ville ha sin ifred ;) hihihi)
så uppfinnesrik han är,... blir riktigt stolt att han tänker på mig o Jezzan!...
Ska ut o prova min nya lina så fort ungen ploppat ut!... ;)

Utav pappa o cotto fick ja texten Fånga dagen,.. alla har Carpe Diem
men ja tänkte va lite tvärtom... ;) hihi ska hängas upp på väggen!...
Sen när ungen kommit så ska pappa o ja åka in o shoppa kläder
till mig sa han ;).....

Tack underbara familj


Middagsbilder,... givetvis satt vi ute på vår fina altan!...
Moster Sara kom förbi, så hon fick också äta lite med oss ;)


Pappa(morfar) och Cotto..


Darlingen o Sara,....

Ikväll kommer mamma o Örjan förbi en sväng,...
Har vart o handlat lite tillbehör till pajen jag ska bjuda på...
blir nog smaskens!,....
Ingen vidare smärta imagen heller,... så det blir nog lungt ikväll med!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0