FREDAG DEN 13e

Usch hemska dag,...
fast ja hade min hemska dag igår, så detta kanske blir en bra dag,...

Tuppafan väckte mig 05,25 idag,.. sen kunde ja inte somna om...
försökte få upp sebbe i sängen så han kunde gosa lite med mig,...
Tillslut fick ja upp han, men då blev ja bara beodrar att klia honom på ryggen.
och inte böka så mkt!... ;) hahaha skit unge...

Tänkte att man kanske skulle ta en tripp till kalmar. In till babyproffsen
o hämta ut mitt startpaket,.. men hittar inte lappen som syrran skrev ut till mig...

Så nu vet ja inte,... satt i kö i 45min. Till förskassan.. HATAR försäkringskassan
Känns som de hatar alla som ringer också ;) .....

Näpps, det blir nog ut att cykla en runda med hundarna...
Med min lilla pojk så han slipper va så rastlös!...

Igår va vi nere på fotbolssplanen i 2timmar och tränade hundarna....
de va helt slut när vi kom hem!,.. jag med för den delen!...

Imån är det Lö den 14e=jämt o bra,... tänkte att då kankse vi kan föda lite barn!...

Japp vi hörs o ses,... nu blir det en cykeltur!...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0