MINA FINA PLANTOR....

berättade för ett tag sen att ja el. min kära lilla älskling gjorde
en "låda" till mig, som ja kunde plantera lite i,....
det växer så det knarkar,.. o inget hundkiss på mina plantor ;)


tyvärr är det ju lite tråkigt väder,... mina tomater behöver lite sol...
men gu va mkt grönsaker/frukt ja får ;) riktigt kul!.....


smakade en jordgubbe idag,... riktigt mumsiga!
är så super nöjd över mitt "lådland"....



Farfar va ute en promenad med Jezzan idag, så snällt...
Frågade hur det hade gått?! när han kom hem,...
hmm, jaa, han är ju väldigt mattesjuk....
hihi mmm ja vet !!!....
blir lite för stirrig när inte jag är med,...

medans ja lagade mat, så lekte han lite med Sebbe, det va så kul!...

spelade badmintone,.. snäll farfar han har! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0