Onsdag 4/8

gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt mig!, men den va mkt trevlig ändå!
Blev inget kulla,... Men Petra kom förbi med barnen. Det blev fullt ös, Sebbe fick visa
alla sina nya leksaker han fått. Sen kom Syster yster, med barnen ;) så 5 ungar o tre vuxna
(tur att lilla Izabelle är så snäll o inte för så mkt liv än ;) ....hehehe

Men det hade kul, när de lekte o det är ju huvudsaken!... ;) det va mysigt att ha dem här!

Lite bilder från Saras o min promenad,...


vi kom inte så långt, utan fick stanna till efter 50m... o leka lite
på lekplatsen (inte mig emot) ... ja som knappt kan röra mig ;)


Sebbe o Mimmi klättrar upp,... blev lite liv uppe på toppen sen.
Mimmi ville åka innan Sebbe kommit upp,... ;) hade inte
vart grannt att få honom över sig hela vägen ner... hihi


Alla barnen lekte o hade kul!,..hahah (inte alla föräldrar som bjuder
på sig själva, stor eloge till moster!!!,...) De flesta päronen sitter ju bara
rakt upp o ner på en parkbänk o vill åka hem med en gång,...?!?!?!...
LEK med era barn, det är kul om inte annat uppskattar nog barnen det!


Gungelegung!...


Han klarade att klättra upp, men ner va det lite svårare ;)...


är ute o provkör det fina ekipaget, Lilla Izzan fick premiärligga,....
stackarn, va tvungen att testa lite vart man kunde gå o inte,...
så ibland blev det nog lite för skumpigt för henne ;P


sötsötaste kusinerna,.. efter lite gnäll o tjat från mammorna,
satte de sig äntligen i vagnen,... alltså finns det sötare barn än
MIN son, MIN guddotter, (Izzan o "bebis i magen").. näää tror inte det ;) hihi



Efter Sara åkt hem,...(blev en heldag på karpv 16...) så va det kalas
hos farmor,.. hon hade fyllt. Men ja va helt slut o hade ont i lilla magen
så ja stannade hemma i sängen!... C läste dörren kl 17,55, då somnade ja direkt!
Vaknade vid 20-tiden hade så ont i magen!...värkar.. tänkt att de kankse sätter igång
nu inatt,.. legat vaken halva natten bara för att man är spänd o känner efter om det
är på g el?... somnade 00,30 fast sov oroligt... nu idag är ja seg som tusan...

Men mina snälla svärföräldrar ringde o frågade om de skulle ha Sebbe en stund.
Så han är nere på stan o åker tuff tuff tåget,... så ja får vila lite här hemma!...
Tack va ni är snälla!...

vill att det ska sätta igång på riktigt ist för de här!....

Kommentarer
Postat av: Mamma

Världens goaste och dom är en del av mig............................... och mammorna med givetvis. Älskar er!!

2010-08-04 @ 22:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0