Torsdag...

usch idag har det bara vart jobbigt!,.. varit irriterad precis hela dagen!,...
för att jag har så ont, kan inte göra något... förrän det tar emot.
Vet ni hur frustrerande det är,...

Så trotsade mig själv idag! bet ihop,... klippte gräsmattan, plockade iordning
på tomten, klippte mina små träd på framsidan, la ut stenarna (de som vi hade)...
sen va ja helt slut, gick o la mig. För min underbara granne tog Sebbe en stund!

Nu ska ja snart ner till fotbollsplanen o grilla Sessan o Hanna lite ;) hihihihi....


se om den här madammen kommer ihåg nått från LP1an,....

I MORGON är det FREDAG DEN 13e,... skulle inte frövåna mig om han bestämmer sig
för att titta ut då,... med min tur,... men hoppas på lö, då blir det jämt!
För idag är ja förbannat trött på att vara FET,GRAVID o HA FOGLOSSNINGAR,
FÖRVÄRKAR m.m.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0