hipp hipp hurra SARA 24år

"idag är det ingen vanlig dag för det är SArAs födelsedag,
HURRA HURRA HURRRRAAAAA"

åkte ut en liten stund på kvällen,,....
uppskattades inte av Jeppe, han va skit förbannad!
(han brukar sova vid den tiden, så han blev störd i sin
skönhetssömn, inte uppskattat)

Sara blev glad för sin present iaf....


själv tycker ja väl lite sådär... ;) haha
trpdde att Anders skämtade med mig när han tog fram den...
men det va ju den hon ville ha!... haha smaken är som baken.. DELAD


mormor o Farbro Örjan va där också.....
tyvärr fanns det inget gottigt till mig...
men tur va väl det, måste ju sluta med allt gotte!...



Sara har ju vart lite tradera beroende på sistone...
hon köpte en peruk... haha men det va skit kul!
skulle kunna tänka mig det själv! då kan man ju ha både
långt o kort ;) PERFA!

perukbilder ;)


mamma prövade också,... hon saknade sitt långa hår..
nu när hon klippt av sig. Så nu ska hon spara till långt!


mamma va jätte fin i den, såg ut som hennes ;)
haha så kuligt!


sara i peruken,... håret ser faktiskt äkta ut, i verkligheten...


sen jag då,...


C tyckte ja va skit snygg haha, tyckte ja skulle spara till
långt mörkt,... jahadu, o hur många år ta inte det....
hur många ggr kommer ja tröttna!... nää
får skaffa en peruk då isf. Orkar inte spara. skönare med kort ;)


haha, jappjapp så kul hade vi... perukprovning en tokväll ;)


just det va tvungen att ta kort på Saras super duper snygga strumpor!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0