STOR UPPDATERING

som ni alla vet är ja ju faktiskt 2barnsmor nu förtiden,...
hinner inte alltid med min lilla blogg,...
Men nu är klockan 21,38 alla sover... ALLA

Så nu är det ingen liten pojk som spelar sina cross-spel,..
ingen sambo som spanar in vilka skidbackar han vill ge sig ut i ;)

Äntligen kan ja sitta här själv utan att nån tjatar,....

börjar med att säga att ja verkligen älskar snön,...
eller kanske inte hela tiden, men för det mesta,....
det är så fint... bara man slipper skotta el. sitta i bilkö!

men mysiga kvällspromenader blir så mkt ljusare!



och när man kommer hem så är sebbemannen så duktig o skottar uppfarten.
Vet inte vem som tycker det är roligast Sebbe eller C hihi...
huvudsaken att de har kul o att det blir SKOTTAT ;)



dagarna är också mysiga,... Jezzan älskar verkligen att busa i snön,...
Cliffan är lite mer bekväm,... gör sitt sen vill han gärna gå in,
men ibland får han igång den gamla guuuben...





mycket bus blir det, o mycket pulkaåkande,....




tur att ja har mina hundar som kan hjälpa mig att dra min lilla pojk,
medans ja puttar fram vagnen i snödrivorna,...
måste inhandla en riktig dragsele någon som har nått liggande hemma,
som ni vill sälja?,... hör gärna av er ;)









Julpyntet har börjat leta sig fram hemma hos oss,...
ja tycker faktiskt att det är jätte mysigt med pynt, tomtar m.m.
men är lite dålig här hemma,... för ja tycker att det är så TRÅKIGT
att städa undan sen efter jul... (hade pynt kvar fram till midsommar engång)
haha då kom Emma hem o tog ner det... så lite lagom tar vi... ;)



Sebbe o ja som pysslat ;)



hjärtanen har ja hängt i fönstret,...
(va trött i handen, hade knappt ingen glasyr kvar, därav resultatet)



mycket av degen hamnade någon annan stans?!,.. haha tur att han inte
fick ont imagen,... det va bara kul i ca 5 min också,... sen började han leka
att han gjorde pizza till mig ;)... så det slutade med att ja stod där själv...
Lyckligtvis sammarbetade Jeppe med mig, som sov under hela baket...
Nästa år vill ja ha större kök om vi ska va 5st där inne (ja,Sebbe,Jeppe PLUS
2hundar haha)..."liiiksom" trångt när man är ensam ;)



CHELLE PELLE

Gjorde Kalmar,... fick dock köra i ca 50km/h hela vägen in...
Så vid glasporten ångrade ja mig att ja skulle köra in ;)
Men kom in tillslut, o nu i efterhand ångrar ja det inte...
Tack för en super trevlig dag min gravid"smala"-lilla syster ;)
hahaha



Chelles Lina kom på besök när ja va där,... hon hade med sig 2 små sötisar.
en som ja blev kär i...

OLLE


världens sötaste....
han va redan upptagen, hade tjej o allt,.. de skulle tydligen bilda familj med...

så söta...♥


MINA UNDERBARA ÄLSKLINGAR.....


Glad grabb på 3,5månad,...
favorit tjej: MAMMA
favorit mat: MAMMA
favorit syssla: MAMMA
favorit film: ingen, tittar hellre på MAMMA ;)


mössa på,...


Jeppe klar för promenaden,...


Sebbe prövar sin gamla mössa,...


Sebbe visar hur man spelar,... hur man gör trix på crossen ;)
de är så underbart söta


hur kan man sova såhär?.... sötnos

Nu är klockan 22.40 nu ska ja med sova ;)...

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad söta de är. Jag har också en sån mössa men tror inte att jag är lika söt!

2010-12-03 @ 11:09:29
URL: http://vitadagar.blogg.se/
Postat av: Michelle

Men åhh....du har så långa inlägg...såg inte att allt hängde ihop.

Väldigt fint pepparkakshus!!:)

Det var jättemysigt att ha er här, hoppas ni kommer igen snart!



Puss

2010-12-03 @ 11:15:35
URL: http://vitadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0