världens bästa o duktigaste mamma...

det har faktiskt jag, jo det är sant!...

När ja va liten gjorde hon egen saft, egna inläggningar,
och hon gjorde julskinkan från skratch....
Nu vill ju ja också va en dukig mamma, o tänkte
va lika duktig som min mor!...

Man kan väl säga att det är tanken som räknas! haha...
öppnade min rutiga kokbok som ja fått av mamma...
läste om "hur man gör en god julskinka"
herregud, nä det blir att köpa en färdig rimmad skinka,
koka o griljera klarar jag nog av iaf!...

men till nästa år ska ja göra ett nytt försök när ja vet
att den jäkeln ska ligga o bada i ca 2v innan han är färdig...

MAMMA du är så duktig! Love YOU♥


nu ska ja ner o göra lite knäck o choklad kola... haha se om ja klarar det ;)
brukar ja också göra med mamma ......


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gumman! Visst var jag duktig men det kostade på! Livet har lärt mig att man inte behöver vara såååå duktig och präktig för att duga. Jag missade mycket dyrbar tid med er genom att försöka visa,framförallt svärmor, hur duktig jag va!!! Så gör massor av kuliga saker med dina pojkar istället för snart har dom flyttat hemifrån:- ) Älskar dig!

2010-12-18 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0