Alla hjärtans dag <3

 
Idag vaknade vi lungt och skönt! Sebbe tittade på TVn och ja kunde ligga kvar o "gutta" mig i sängen!
Vi tog det väldigt lungt!

Gick upp, fick en blomma och en liten present av darlingen.
Jag gjorde en jätte god frukost...

Sen kom Farmor och farfar förbi. Vi visade bilderna från kläppen.
Satt och pratade och mös lite!
Mamma kom förbi i all hast, utav henne fick jag ett jätte fint hjärta i glas.
Som man kan ha värmeljus i. En triss med 75:- vinst!
TACK mamma...

Tog den svarta faran in till Kalmar. Gick o kikade lite på Mediamark, Rusta o City gross.
Hittade en kamera en mobil och en bärbar liten dator... men måsta bara jobba ihop lite pengar först!
Och med tanke på att jag jobbar där jag jobbar, så lär väl det aldrig inträffa...
men man måste ju få drömma lite! TRÅKIGT!



Pratade med morfar, så vi åkte förbi och fick en fika, mysigt!
Det är ju inte varje dag man träffas!...
Sebbe tyckte det va kul att leka med morfar också!...
Lilla pappa o Cotto fick vi gelehjärtan o påslakan...
TACK så mycket!



Efter gott fika åkte vi ner till brukshundsklubben i kalmar. De va lyx där inne,
för de hade skottat sin plan!
Varför är det ingen som kan skotta i Nybro???

Men iaf, det gick faktiskt jätte bra med lilla Jezzan! han va duktig!
Körde bara lite fot (med mkt kontakt)
"sitt-stanna kvar"
platsliggning

Ja han skötte sig, ställer inte så höga krav än...
han måste ju tycka att detta är SKETA kul först!... ;)
Så att ja inte får en till som tycker det är pina o pest!...
För då skaffar ja mig ett annat intresse,...

 
PUSS PÅ DIG MIN LILLA HUND!

När vi tillslut kom hem, så lagade C en super god middag till mig!
Fläskfilé med klyftpotatis (egna)
sallad och beasås... mmmm
åt så mkt så ja tror att ja gick upp 2 kg... kan ju inte väga 67 ;) ha ha

Nu ska vi läggas oss och bara "softa" i soffan ;)
Hoppas ni haft en bra alla<3da!,... min har vart jätte mysig!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lovar att vara inne o kommenetera mera om du lägger upp lite mer foton på din favvo mamma!!!!!!!!!!!!

2010-02-15 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0