BRÖLLOPSDRÖMMEN,...

Drömde att mamma och ja va ute och jagade bröllopsklänningar,… ja ska gifta mig ;) wiiii
(i drömmen alltså) ,… men jag han vakna innan ja kom till altaret!. TRÅKIGT, det är andra gånger ja drömmer att vi ska gifta oss, förra gången han ja också vakna innan det va dags..
 Först tyckte mamma att hon skulle sy en klänning, den såg ut såhär ungefär....

och det va ju tur att det inte blev den tillslut iaf, men mamma lovade att hon skulle piffa till den ;),... puh drömmen blev nästan en mardröm ;)

Vi hamnade i  bröllopsbutiken i kalmar, där började prova, klänning efter klänning,... va fortf kvar där innne när ja vaknade, så vi får väl se om forts följer. Skulle vara kul och se hur det skulle va?! om det va värt att he he


Men iaf, ja blev lite sugen på utbudet, så ja va uppe och surfade lite, tänkte att man kan ju förbereda sig med outfitten. Så ja hittade några klänningar som ja kan tänka mig,....

FRAM (som en dröm)

BAK







SÖT




varför inte?!



FRAM (denna gillar ja, annorlunda)

BAK






FRAM (också annorlunda)

BAK




JA visst är dem fina, men ja skulle vilja ha en "haltineck"...
men ja kommer nog att göra som min kära vän Emma gjorde!
Tar med mig lite smakprover till Jenny Nyströms skolan. Ber eleverna
sy upp den till mig, så får ja precis som ja vill! plus att det inte blir så dyrt
HON ÄR SÅÅÅÅÅ SMART ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0