Mitt samvete,....

åhh nu måste jag ta tag i träningen med min älskade lilla hund JEZZAN,...
tala om att legat på latsidan!... förbaskade snö!

Men det är väl bara att ta på sig därefter, men det börjar bli lite tjatigt nu att hoppa i "termosarna" o pälsa på sig som det vore 25 minus. Men jag är väldigt frusen av mig så ja måste ju!....

Men nu har jag ju vart förkyld eller är fortf. Så nu har de stackars byrackorna bara legat här hemma, o samlat damm,... Få börja lite på kvällspromenaderna nu när vi är själva. Måste bara hitta motivationen!....
Tänkte ju att jag skulle köra Cliffen lite i LP2an!... han är ju rolig att träna med, han gör ju verkligen allt för än! Fast ja tror att Jezzan är lite likadan, när han väl fattar vad jag menar.
Han är ju faktiskt väldigt lättlärd.....

JAG LÄNGTAR EFTER SOMMAREN!!!!!!!!!.....


























Tänkte mig att starta iaf en Lp1 till sommaren med honom.
Sen om allt går som jag vill kan ja ju träna varjedag med vilddjuren,....
Men om Nettan har rätt, blir det jobbigt! ;)


Kommentarer
Postat av: Maria

Tjena! Vad tusan är det som händer i Nybro...! Har du sålt Bobbys flickvän!!! Så kan man väl inte göra. :( ... Håller med dig- Nu får snön ge sig. Jag ska elda upp mina termosbyxor när väl våren knackar på dörren.

2010-02-13 @ 19:50:41
URL: http://www.brunprickig.se
Postat av: Fia

ja det lät som en bra idé!... elda så vi slipper se dem! har precis hoppat ur min för dagen, ska lägga mig framför tvn nu efter kvällspromenaden!



Ja pärlan är såld, men hon har det mkt bättre nu!

2010-02-13 @ 20:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0