Snöig Tisdag & Semle dagen

En vanlig tisdag i februari,... jobbat. Lilleman har varit hemma idag också, för hostan.
Så nu fick C jobba till 19 ikväll.

Som tur va kunde pappa komma förbi, och va lite barnvakt åt Sebbe.
Så jag kunde springa ut en runda med hundarna,...
Gick från "bro till bro" rundan... så det va lite lagom.
När vi gick över bron va det så fint, tog en bild med mob men det blir inte så bra med tyvärr...



fint va?...

Hundarna va duktiga iaf!.. tränade lite medans vi gick... Jezz är lite väl het ibland!

     



Sen har vi ju då Nybro Vikings nya blivande hockey målvakt!!!!
Lucke A... wohooowww





Nu sitter ja och väntar på att mamma ska komma med en BIG TASTY, (javet förlåt Kim)
och semlor.... ;)


   TACK mormor, för maten o glassen!!!

Nu har ja varit ute på kvällspromenaden!,...de gick lösa hela rundan, jätte duktiga!
Va och postade mina papper till försäkringsbolaget. Se om ja får nått
för min stulna plånbok?!....

Har faktiskt varit duktig och skottat med. Nu får det inte komma mer snö!
För det får inte plats med mer.....

Natti natt, nu ska ja lägga mig framför tvn....

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Var det inte du som sa till mig idag att du håller igen denna gången, tänker inte bli så stooor :)) Nä nä vi får väl se!

2010-02-16 @ 17:33:45
Postat av: MAMMA

Varsågoda.

Idag vaknade jag med huvudvärk och illamående, undrar vem som smittat mig:- )Det går ju inte att låta bli att vara så nära de kära!

Kram! Älskar er!

2010-02-17 @ 08:34:05
Postat av: Fia

öj, vi hade aldrig nått illamående!", kan inte va från oss ;)

2010-02-21 @ 19:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0