....tänk om man kunde bli miljonär....

Hej hopp,...

Nu har vi varit ute på förmiddagspromenad!,.. Cliff gick o drog Sebbe i pulkan
och Jezz gick lös brevid. Riktigt skön promenad med andra ord!
Va ute i ca 45-50 min... så nu behöver man inte ha dåligt samvete när man sticker till jobbet!...





Lunchen böev det soppa och nybakat bröd, riktigt mumsigt!
soppan blev lite stark för Sebbes smak. Men Ja gillade den!....







Har suttit och lyssnat på MTV hela förm. Me like,....synd att jag inte kan sitta med datorn framför TVn
det vore det ultimata ;)

Därför är ja sugen på att åka till Mediamarkt och införskaffa mig en liten bärbar dator.
Det är ju skit bra att ha,.. kan man ta med sig i husvagnen sen osv!....
Sebbe kan titta på filmer m.m.

Så varför kan man inte få vinna pengar?....

Jag skulle nämligen behöva lite nu!
*till ny bil (volvo C30)
*dator (bärbar)
*systemkamera
*Ny mobil
*nytt kök/badrum
*tapeter till många rum...
*panel till huset...

Ja det finns alltid saker som man behöver....
köpte tre triss, van 75:- på den ja fick av mamma, tänkte ja byter in den.
Van inte äns 25:- .... det är så orättvist!....

Nu ska ja ta på mig och åka o knega,... på ala ICA... yyiipppiiiieeee





Kommentarer
Postat av: MAMMA

Fniss, såg att du pimpat nudlarna med majs och potatis, smart! Vilka godingar på bilden!

kram

2010-02-17 @ 16:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0