ÅRET SOM GICK 2009

alltså kommer inte ihåg så jätte mycket,... men det som ja glömt skriva om som hände förra året då...
Det va ju när min lilla sötnos skulle opereras,... det va hemskt jobbig kännsla!

Han va jätte duktig hela tiden,... när de skulle droga han lite innan op. så va han super rolig!
fnissade och yrade försökte ställa sig upp o gå men trillade bara ihop. o det tyckte han va skit kul ;)

 Sebbe o pappa innan op..

När han skulle åka in o sövas földe C med honom. Kännde att min klump i halsen va tillräckligt stor.
Sen va det bara att vänta... :S usch det tog ca 45min....

Gick till uppvaket o där låg han lilla knodden....
 höll sin lilla blå bil krampaktigt i handen,....

Det värsta va att de hade glömt en kompress i halsen på honom, så han hade lite svårt att andas när han vaknade upp,... han började hosta och ha sig med, sköterskorna bara försökte lägga han ner,... men han är ju en liten fighter,... Läkaren som opererat honom kom ut och bad om ursäkt,... *grrr* sådant som inte får hända...

Natten på sjukan va inte så rolig, han hade svårt för att sova, satte sig upp o yrade, va ledsen m.m.
Så det blev ju inte så mkt sömn för mig heller,....
Men han kommer ju bli bättre nu!, och kunna andas betydligt lättare!....

han fick besök också!
   
moster-sara                     mormor                        morfar



för er som inte vet så har ja sålt Sessan till Granntjejen, Hanna och hennes familj....
och ja tror inte att hon kan få det bättre! känns jätte bra!,... de har börjat med lite agility.
Så länge man inte ställer några högre krav på henne, så länge hon tycker det är kul, så funkar
hon perfekt!!!!....

Själv köpte ja mig en liten Jezz,.... Thunder Dust´s kennel...




 sen har det hänt massvis av andra saker,.. men ni som känner mig vet ju redan allt,...
och nu är det en liten knodd som ropar mamma magnusson,....
så det är lika bra att gå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0