Altanen

I Söndags började min lilla händiga man att riva altanen,...
tisdag kväll så va den klar...
Så OTROLIGT DUKTIG du är min lilla Christian!...

själv har ja bara haft ont dessa dagar som gått,... det trycker på
och det är väldigt tungt!,... igår stod ja o borrade trall på halva golvet,.. o det fick
ja verkligen sota för idag!... har knappt kunnat röra mig!,... usch va det är tråkigt att
inte kunna göra något....

Va o hälsade på Fridis igår, Emma va också där... de satt o lekte lite ;P
haha så söta mina små tjejer,.... fick jätte god paj! som de hade gjort...
stannade inte så länge för ja kände mig svettig o äcklig efter stått o borrat
hela dagen i solen,... sen hade ja lite ont överallt också... jajaja jag vet att ja tjatar
men det är faktiskt inte kul!,....

Längtar verkligen nu tills den lilla efterlängtade pyret titta ut!,...
är väl inte så sugen på själva förlossningen ;P .... hoppas att det går lika snabbt o
"smärtfritt" som det gick med Sebbe,...

Inget bra namn än heller,.... konstigt, va ju så säker på Sebastian!....

ALTAN BILIDER,.....


Såhär nice va det under altanen när C rev bort allt,...
usch massvis av hundhår,... o annat skit!
Men en possitivsak, vi hittade den saknade volvo nyckeln ;)
nu är det bara passat nyckeln som saknas,....


Darlingen räkna o funderar lite,.. första stommen på plats...


ser inte så nice ut här,... mest bara lerit o skitit...


kommit lite framåt!


Jezzan o Cliffan skulle också vara med hela tiden,...
svalt o skönt att ligga på stenen,... låg i varsitt fack...


Cliffan däckad,...
Han tyckte om att gräva ner sig där....


sådär, så såg det ut på måndagskvällen,... stommen klar...
bara börja med golvet imån....


Här har vi då el liten tjockis,... som skruvar o skruvar o skruvar....


nästan klart,.....


FÄÄÄÄRDIGT! Ti kväll,... puss på dig darlingen ♥ du är så duktig! blev kanon!!!

Ska bara fixa till rabatterna som vi ska ha framför o sen ska
vi lägga en radda med plattor runt!,.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0