En dag på havet...

Onsdag förm. Begav vi oss mot havet, med familjerna Nilsson o Albertsson/Andersson...
Vi skulle ha en mysdag i båten,...

Efter lite letande hittade vi en mysig ö som vi stannade till på, solade o badade o fikade ;)
Det va verkligen super mysigt! hade kanske vart lite mysigare om man inte vart höggravid ;)
Men det va helt klart en härlig utflykt!

C, Masse o Albert skulle ut o åka vattan skidor, då földe ju ja givetvis med!
Ville ju inte missa C i våtdräkt o på ett par vattenskidor ;)
Emma o Fridis stannade kvar på ön med barnen... så gulliga!


Sebbe va ivrig ner i båten. Första båtfärden för honom!
eller allra första låg han i min mage ;)...
det va sist ja åkte i båten... 4år sedan ;P
Frida sa -jaha du åker bara båt när du är gravid ;) hehehe


Sebbe & Ludde gjort sig redo,... spännande



Ludde ville sitta i Tias knä,... så mysigt!



Masse "Kapten" Nilsson, Frida glassade bak...



Emma med buspojkarna i fören,... el.. akten el, där fram ;)



Jag o min lilla sötnos...♥



Jag o min stora sötnos,...♥


Hela gänget hoppar ur o ska gå upp på ön som vi la till vid...
Sebbe o Ludde slängde av sig flytvästar o kläder direkt...
BADKUNGARNA!,... vi andra packade ur...


Båten,....


Hela gänget, fikatajm...



Min lilla älskling i vattnet redo för att testa,...


Ligger o väntar på linan,... tyvärr fick ja ingen bild...
men filmade, han va jätte duktig!... men det va nog lite svårt.
Men kul hade vi!... hahaha

Masse, riktig hajare på skidorna,...


Sen har vi då Tias,... han va också jätte duktig!...
hoppade över vågorna som blev efter båten,...


DE SUPER SÖTA SMÅ BADKUNGARNA!.....

Tack alla för en super härlig dag! måste vi göra om!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0