Home SWEET Home

En vecka på böda va helt underbart!,.... tänkte först att det skulle vara jobbigt,
sova i husvagn gravid o jävlig!,... men tack vare min underbara underbaraste
gjorde han veckan till en dröm!,.. vi hade så mysigt! o ja blev behandlad som en liten
Sessa,... han fixade o donade med allt,... ja satt bara o päste!,...

Fick lite fin besök på onsdagen. Då kom familjen Nilsson & Albertsson/Andersson
Blev en heldag på stranden, med grille sen på kvällen...
Alla brände sig utom barnen o jag ;) ....

Vi va uppe i byxelkrok en sväng med!.... tittade lite,...




När vi kom till böda på må em, så gick ja o Sebbe ner o tog oss ett dopp,...
stranden sedd åt höger......



stranden åt vänster,... alltså det va sådan härliga kännsla!...
Jezz va helt tokig,... han är som ett litet vattendjur!...


äntligen fått upp allt,... tog min lilla darling en kall öl!...
det va han förtjänt av!... vi hade så mysigt!...


ja o Jezzan,....


Sebbe on the beach,.. först åt han upp sin glass (fort)
sen snodde han min,... busunge...


fick bygga crossbana till honom,... o garage till traktorn.. ;)
Eftersom pappsen hade bränt sig fick Sebbe o ja sola o bada själva!...
men det va mysigt det med!,...

Nästa år blir det 2veckor!,.. då hoppas vi att vi får med oss Familjen Nilsson
& Albertsson/Andersson också.... ;)

Cliffen blev attackerad,... Sebbe blev akut skitnödig, C va givetvis inte inne..
Så ja tog hundarnamed mig o skulle gena mellan några husvagnar för att slippa gå runt...
då flög det ut en liten beige sak.. såg ut som en tax fast större,... nosade först på Jezz.
Sen från ingenstans helt tokig o satte sig i Cliffs strupe. Han blev ju givetvis arg o
började morra... Hussen kom fram men vågade inte ta sin hund...
Jag chockad o skitarg -Ta din hund för helvete!!!... grrr va irriterad ja va
och chockad... tänk om det vart min hund som gjort så?...
då jäklar hade det blivit liv i luckan!...

Men både Jezz o Cliff skötte sig utmärkt,... bodde en schäfertik o en annan liten
trassel sudd i "vår" länga.. så fort det gick förbi nån eller nån hund började de skälla
som fasen... sen gick de förbi våra. Inte ett knyst! åhhh va stolt man blir då!....


Lite dålig bild,... men såhär såg det ut om kvällarna
C o Cliffen hämtade vatten,... han va så duktig!

På fredagen va det cirkus,.. o ståhej. Så vi gick ner till "kärnan" på
campingen,... fullt ös och mkt mysigt!...
Sebbe fick hyra en trampebil, som han va väldigt nöjd över!



Ett härligt minne från Ölandet!....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0