Röntgen

åhhh att man kan va så nervös!....
Men ja vill inte att han ska va dålig, tycker om han för mkt!
o det skulle va pricken över i:et att han både skulle va allergisk o ha dåliga höfter!...

Vi va lite väl tidiga! så vi stannade till i färjestaden på lite glass tajm! mumma...



sen bar det iväg till skogsby,...(gillar den kliniken, mysigt o väldigt trevliga!)
inte lika dyrt heller, det är ju en privat klinik...

tillslut sövdes han o C fick hoppa in o hjälpa till...
Ja får ju inte va inne på röntgen nu när ja har en liten i magen,...
Det gick bra, han va duktig el, han sov ju...

Höfterna såg bra ut tyckte hon,... kunde va en 1a på v.fram
men jag är glad att det inte såg för jäkligt ut!,...
men man får ju inte den "riktiga" domen förrän skk tittat på han.

Det är ju bra att man gör sådant!, hundar som har dåliga leder ska ju inte
avlas på tycker jag!,... hundar som inte har stamtavla ska heller inte avlas på.
För då har dem ju inte "bra föräldrar"(då är det ju nått fel) eftersom de inte blivit godkända!...
Min åsikt,... men vissa tycker att det är ok!,... och då är det upp till dem!...


hos satu i skogsby.... puss på er mina älskade pojkar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0